ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه

به گزارش سرویس خبری ایران:  ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه بر اساس نشانگرهای مشخص را به مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر

کد خبر : 18967
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه

به گزارش سرویس خبری ایران:

 ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه بر اساس نشانگرهای مشخص را به مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور ابلاغ کرد.

 در این ابلاغیه از مدیران کل خواسته شده تا نتایج گزارش ارزشیابی را تا پایان آبان ماه به سازمان پژوهش ارسال کنند.

 معرفی مدیر پروژه برنامه ویژه مدرسه در استان ها تا ۱ شهریور، ارزشیابی از ۸ مدرسه توسط مدرسان دوره دیده به صورت کیفی از طریق مصاحبه، مشاهده و بررسی اسناد، ارائه گزارش ارزشیابی کیفی به صورت کتابچه در سه محور توصیف اجرای برنامه ویژه مدرسه تحلیل عملکرد بر اساس نشانگر ها، قضاوت عملکرد بر اساس سطوح عملکردی از جمله مواردی است که در این ابلاغیه به آن تاکید شده است.

 همچنین مدارس می توانند با کمک نظارت اولیا فعالیت های متنوعی از جمله بررسی میزان مصرف آب برق مواد غذایی و غیره، مطالعه، ورزش های بومی و اجتماعی، مسئولیت پذیری در منزل را در دستور کار قرار دهند و زمینه آموزش مهارت های تفکر، فضایل اخلاقی، مهارت های اجتماعی، مهارت های ساده فنی و حرفه ای و غیره را فراهم آورند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 10 =

تبلیغات